Как лечить бронхиальную астму. Советы как лечить астму. Где лечить бронхиальную астму. Чем лечить горло ребенку. Красное горло чем лечить быстрее. Чем лечить больное горло. Как лечить гнойную ангину. Скажите как лечить гнойную ангину ребенку. Как лечить ангину антибиотиками. Как лечить сухой кашель. У меня сильный кашель как лечить. Как лечить кашель народными средствами. Средства для возбуждения женщин. Быстрое возбуждение женщины. Признаки возбуждения у женщин. Волосы уход в домашних условиях. Быстрый уход за волосами и лицом. Уход за сухими волосами. Боли в спине лечение. Народное лечение спины дома. Лечение спины народными средствами. Лечение пальцев ног. Почему судороги в ногах причины лечение. Лечение ног народными средствами.

Визначні дати

Лічильники

Яндекс.Метрика

МО вчителів природничо-математичного циклу

МО вчителів природничо-математичного циклу


У навчанні дітей треба прагнути до того,
щоб поступово поєднувати знання і вміння.
З усіх наук математика здається, єдина,
що спроможна задовільнити цю вимогу якнайповнішою мірою.
                                                                                І.Кант

403

Кредо :

Не навчати дітей так, як навчали нас, бо вони народилися в інший час

Склад:
Керівник – Філенко Анжела Василівна - вчитель математики, спеціаліст І категорії
Атаманюк Любов Олексіївна - вчитель математики, спеціаліст І категорії
Слободян Наталія Василівна - вчитель географії, спеціаліст І категорії
Герасимчук Микола Олександрович - вчитель хімії та біології, спеціаліст І категорії

Науково-методична проблема:


Розвиток творчого потенціалу особистості в процесі навчання і виховання учнів


Досягнення
Участь учнів у районних олімпіадах, у міжнародних конкурсах «Кенгуру», «Левеня», «Бобер», «Колосок» 

Призове ІІІ місце з математики в районній олімпіаді – Коржак Аліна
(2012 р.).
Призове ІІІ місце з математики в районній олімпіаді – Ольховецька Христина (2012 р.)
Призове ІІ місце з трудового навчання в районній олімпіаді – Коцемир Ярослав (2012 р.)
Участь вчителів в «Ярмарці педагогічних ідей»