Как сделать потолок из гипсокартона. Как сделать подвесной потолок в доме. Какой потолок лучше сделать. Отделка ванной комнаты. Быстрая отделка ванных комнат панелями. Отделка ванной комнаты пластиковыми панелями. Кровля крыши профнастилом. Качественные материалы для кровли крыш. Крыша из мягкой кровли. Самоделки для сада. Успешные самоделки для сада своими руками. Самоделки для сада и огорода. Ванная мебель для ванной комнаты. Купить мебель для ванных комнат недорого. Заказ мебели для ванной комнаты. Бизнес малое производство. Самый малый бизнес идеи производство. Новый бизнес производство. Монтаж дверей своими руками. Быстрый монтаж входных дверей. Легкий монтаж пластиковых дверей. С чего начать ремонт квартиры. Быстрый ремонт дома с чего начать. Ремонт своими руками для начинающих.

Визначні дати

Лічильники

Яндекс.Метрика

СТАТУТ МУЗЕЮ ІСТОРІЇ

СТАТУТ МУЗЕЮ ІСТОРІЇ

СЕЛА ВЕЛИКИЙ ОЛЕКСАНДРІВ


muzeyПРИВЕЛИКООЛЕКСАНДРІВСЬКІЙ ЗОШІ-ІІ СТУПЕНІВ

ВІНЬКОВЕЦЬКОГО РАЙОНУ

muzey2

 

Великоолександрівська ЗОШ І-ІІ ступенів

 

НАКАЗ

 

від 17 листопада 1997р.       № 20-а

 

с. Великий Олександрів

 

Про відкриття музею історії села

 

Відповідно до «Положення про музей при закладі освіти», затвердженого  за наказом Міністра освіти від 20.05. 1997р. та з метою формування у школярів національної свідомості, любові до рідної землі, свого народу

 

НАКАЗУЮ

 

1. Відкрити ити на базі Великоолександрівської ЗОШ І-ІІ ступенів музей історії села Великий Олександрів

 

2. Призначити відповідальною за роботу музею Наталію Василівну Слободян, вчителя історії Великоолександрівської ЗОШ І-ІІ ст..

 

Директор школи Г.Є.Костецький

 

 

 

СТАТУТ ІСТОРИЧНОГО МУЗЕЮ

 

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

Шкільний музей є однією з форм додаткової освіти в умовах muzey3освітньої установи, що розвиває співтворчість, активність, самодіяльність учнів в процесі збору, обробки, дослідження, оформлення і пропаганди матеріалів - джерел по історії природи і суспільства, що мають виховну і науково-пізнавальну діяльність.

 

2. ЦІЛІ І ЗАВДАННЯ

 

Шкільний музей покликаний сприяти формуванню в учнів патріотичних якостей, розширенню кругозору і вихованню пізнавальних інтересів і здібностей, оволодінню практичними навиками пошукової, дослідницької діяльності, служити цілям вдосконалення освітнього процесу засобами додаткової освіти.

 

2.1 Музей створений в державній загальноосвітній установі «Великоолександрівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів» у листопаді 1997р.

 

2.2 Профілем роботи музею є історичне краєзнавство. Основною темою пошуково-дослідницької роботи музею є: вивчення історії села Великий Олександрів, а саме: період історії становлення та розвитку села, село в роки Другої світової війни, культура та побут рідного краю,історія школи, випускники нашої школи.

 

2.3 Завданнями шкільного музею є:

 

- вивчення, збір і зберігання музейних матеріалів і предметів;

 

- здійснення виховної діяльності музейними засобами;

 

- розвиток дитячого самоврядування.

 

3. ЗАСНОВНИК І ЗАСНОВНИЦЬКІ ДОКУМЕНТИ МУЗЕЮ

 

3.1. Засновником даного музею є державна загальноосвітня установа «Великоолександрівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів»

 

3.2. Засновницьким документом шкільного музею є наказ по школі

 

3.3 Діяльність музею регламентується Статутом

 

4. ОРГАНІЗАЦІЯ І ДІЯЛЬНІСТЬ МУЗЕЮ

 

4.1    Загальне керівництво діяльністю шкільного музею здійснює директор школи

 

4.2    Безпосереднє керівництво практичною діяльністю музею здійснює керівник музею, призначена наказом по школі

 

4.3    Актив шкільного музею складається з 5 учнів 5-9 класів

 

4.4    Збори активу музею проходять з періодичністю 1 раз на місяць

 

4.5    На зборах активу обирається рада музею

 

4.6 При музеї створена рада музею. До складу ради входить по два представника від кожного класу. Головою ради є керівник музею. Заступником голови ради - учень 5-9 класів

 

Рада музею планує всю роботу музею: пошукову, дослідницьку, екскурсійну, пропагандистську. Один раз в місяць проводяться засідання ради. Рада ділиться на секції: пошукову, дослідницьку, наукову роботу, секцію обліку і зберігання.

 

Рада музею на своїх засіданнях вирішує питання включення до фондів музею пам'яток історії, що поступили в процесі комплектування. Культури, розглядає 1 затверджує плани роботи, тематико-експозиційні плани, заслуховує звіти пошукових груп, обговорює основні питання діяльності музею: підготовку екскурсоводів, проведення заходів і ін..

 

5. ЗМІСТ І ОФОРМЛЕННЯ РОБОТИ

 

5.1Свою роботу шкільний музей здійснює в тісному зв'язку з вирішенням освітніх виховних завдань, в органічній єдності з організацією виховуючої діяльності і додатковою освітою дітей, школою, що проводиться спільно з дитячими і юнацькими об'єднаннями

 

5.2 Відповідно до профілю музею і програми діяльності постійний актив музею:

 

- поповнює фонди музею шляхом організації походів, експедицій, досліджень в, вихованців, налагодження листування і особистих контактів з різними організаціями і особами, встановлює зв'язки з іншими музеями;

 

- проводить збір необхідних матеріалів на підставі попереднього вивчення літератури і інших джерел з відповідної тематики;

 

- вивчає зібраний матеріал і забезпечує його облік і зберігання;

 

- здійснює створення експозицій, стаціонарних і пересувних виставок;

 

- проводить екскурсії для учнів, батьків, жителів і гостей села;

 

- сприяє вчителям у використанні музейних матеріалів в навчальному процесі

 

6. ОБЛІК І ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗБЕРЕЖЕННЯ ФОНДІВ МУЗЕЮ

 

6.1 Всі музейні предмети реєструються в інвентарних книгах обліку основного і допоміжного фонду:

 

облік науково-допоміжних матеріалів ( копій, макетів) здійснюється в книзі обліку науково-допоміжного фонду

 

6.2    Експозиція музею розміщена в приміщенні школи площею - 24 кв. м..

 

6.3    Відповідальність за збереження фондів шкільного музею несе керівник музею

 

6.4    Зберігання в шкільному музеї вибухонебезпечних, радіоактивних і інших предметів, загрозливого для життя і безпеки людей, категорично забороняється.

 

6.5    Зберігання вогнепальної і холодної зброї, предметів з дорогоцінних металів і Коштовних каменів здійснюється відповідно до існуючого законодавства

 

7. РЕОРГАНІЗАЦІЯ (ЛІКВІДАЦІЯ) МУЗЕЮ

Питання про реорганізацію (ліквідацію) шкільного музею, а також про долю його колекції вирішується радою освітньої установи і його адміністрацією за узгодженням з вищими органами освіти і іншими