Ремонт ноутбука своими руками. Быстрый и гарантийный ремонт ноутбуков. Срочный ремонт ноутбуков. Ремонт компьютеров на дому. Быстрый ремонт компьютеров своими руками. Настройка и ремонт компьютеров. Java уроки для начинающих. Лучшие java уроки. Учим язык Java с нуля. Обзор смартфонов samsung. Качественный обзор смартфонов samsung galaxy. Обзор смартфона samsung galaxy s4. Фото картинки приколы. Самые новые картинки приколы. Лучшие приколы картинки. Скачать аддоны для wow. Самые новые аддоны для wow скачать. Скачать аддоны для wow быстро и без реги. Видео уроки python. Лучшие python уроки. Учим язык python с нуля. Скачать шаблоны для Joomla. Самые новые joomla шаблоны. Бесплатные шаблоны для Joomla.

Визначні дати

Календар

Лічильники

Яндекс.Метрика
Середа, 19 лютого 2014 19:18

Критерії аналізу уроку

Критерії аналізу уроку


1) створенням вчителем на початку уроку позитивного емоційного настрою на роботу;
2) чітке визначення мети та завдань уроку, мотивація діяльності;
3) використання різноманітного дидактичного матеріалу, який дозволяє учневі виявляти вибірковість до теми, види та форми навчальних
завдань;
4) активізація суб'єктного досвіду учнів;
5) аналіз відповідей учнів не тільки з позиції правильності, а й з урахуванням того, як учень міркував, яким способом розв'язував завдання, де і чому помилився;
6) форма спілкування на уроці (діалог, полілог)
7) гнучка організація навчальної діяльності школярів, відносно мети уроку;
8) оцінка досягнення учнів протягом усього процесу його діяльності , а не тільки за кінцевим результатом .

Середа, 19 лютого 2014 19:02

Інтерактивні принципи

1. Інтерактивні принципи і підходи до організації навчально-пізнавальної
діяльності учнів
2. Інтерактивні технології навчання
3. Інтерактивні технології кооперативного навчання
4. Вправи інтерактивних технологій

Застосування інтерактивних технологій - один із напрямків удосконалення навчального процесу на уроках математики
В даній роботі подано теоретичний матеріал інтерактивних технологій, як один із напрямків удосконалення навчального процесу на уроках математики
Мова йде про застосування інтерактивних технологій на уроках математики, таких, як „кооперативне навчання", „робота в парах", „робота в групах",„пошук інформації", „мікрофон", „незакінчені речення", „мозковий штурм",„ажурна пилка".

Понеділок, 18 лютого 2013 18:27

Заступнику директора для роботи

Заступнику директора для роботи

 

Заступник директора відповідає за правильну організацію навчально-виховного процесу у школі, за виконання навчальних програм, якість викладання навчальних предметів, здійснює контроль постановки навчально-виховної роботи, успішності й відвідування учнів, регулює навантаження вчителів, організовує методичну роботу, складає розклад навчальних занять і звіти про стан навчально-виховної роботи.

У своїй роботи заступник директора з навчально-виховної роботи керується посадовою інструкцією, яка затверджується директором школи. 

1. Загальні положення

1.1. Ця посадова інструкція розроблена на ос­нові тарифно-кваліфікаційної характеристики за­ступника директора (керівника, начальника, за­відувача) закладу освіти, затвердженої наказом

Під час розробки Інструкції враховувалися ре­комендації щодо організації служби охорони праці в загальноосвітніх закладах Міністерства освіти України.