Как правильно класть плитку. Как класть плитку на стену быстро. Класть плитку своими руками. Как выбрать ламинат для квартиры. Какой лучше выбрать ламинат сегодня. Какого цвета выбрать ламинат. Как правильно клеить обои. Как клеить обои на потолок вертикально. Как правильно клеить углы обоями. Интересные самоделки своими руками. Качественные самоделки своими руками фото. Самоделки для дома своими руками. Как сделать потолок в доме. Чем лучше утеплить потолок дома на сегодняшний день. Утепление потолка дома своими руками. Бизнес идеи с минимальными вложениями. Успешные идеи малого бизнеса с нуля. Прибыльные бизнес идеи. Как сделать мебель своими руками. Сделать деревянная мебель своими руками. Сделать мебель своими руками видео. Опалубка для фундамента. Как сделать опалубку для фундамента быстро. Опалубка для фундамента купить.

Визначні дати

Календар

Лічильники

Яндекс.Метрика

Уроки англійської мови 1 клас

Урок 1
ТЕМА: Моя родина та друзі

Підтема: Знайомство. Привітання. Прощання Мета: - Навчити вітатися англійською мовою;
- Опрацювати нові вирази (What is your name? I am..., stand up, sit down, come to me, go to your seat.
- Розвивати увагу та пам'ять;
- Зацікавити англійською мовою;
- Виховувати інтерес до вивчення англійської мови.
Обладнання: Підручник, м'яч

ХІД УРОКУ

І. УВЕДЕННЯ В АНГЛОМОВНУ АТМОСФЕРУ
1. Учитель вітає учнів англійською мовою та спонукає їх відповісти також англійською.
Т: Hello!
Ps:................
2. Учитель знову вітається та додає своє ім'я. Учні слухають і розуміють, що треба додати своє ім'я, коли вчитель запитає.
Т: My name is Oksana Oleksandrivna. What is your name?
Ps: Andriy.

Детальніше...

Алгебра 9 клас

Алгебра 9 клас
Урок №

Тема уроку : Урок узагальнення і систематизації знань, умінь і навичок учнів по темі «Лінійні нерівності з однією змінною та їх розв'язування.»
Мета уроку : систематизувати, розширити та поглибити знання, вміння та навички учнів про лінійні нерівності з однією змінною та їх властивості; удосконалювати практичні вміння і навички розв'язувати лінійні нерівності, застосовуючи властивості числових нерівностей та наслідків із них; розвивати логічне мислення, обчислювальні навички, алгоритмічну культуру та розумову активність учнів; виховувати любов до математики, культуру математичного мовлення та математичних записів.


Епіграф до уроку
Єдиний шлях, що веде до знань - діяльність
Б. Шоц.

Детальніше...