Как правильно класть плитку. Как класть плитку на стену быстро. Класть плитку своими руками. Как выбрать ламинат для квартиры. Какой лучше выбрать ламинат сегодня. Какого цвета выбрать ламинат. Как правильно клеить обои. Как клеить обои на потолок вертикально. Как правильно клеить углы обоями. Интересные самоделки своими руками. Качественные самоделки своими руками фото. Самоделки для дома своими руками. Как сделать потолок в доме. Чем лучше утеплить потолок дома на сегодняшний день. Утепление потолка дома своими руками. Бизнес идеи с минимальными вложениями. Успешные идеи малого бизнеса с нуля. Прибыльные бизнес идеи. Как сделать мебель своими руками. Сделать деревянная мебель своими руками. Сделать мебель своими руками видео. Опалубка для фундамента. Как сделать опалубку для фундамента быстро. Опалубка для фундамента купить.

Визначні дати

Календар

Лічильники

Яндекс.Метрика

5 клас Природознавство

5 КЛАС ПРИРОДОЗНАВСТВО
Тема уроку: Практична робота №4 Розділення сумішей. Очищення забрудненої кухонної солі.
Мета: закріпити знання учнів про способи розділення сумішей; навчитись розділяти суміші шляхом відстоювання, випарювання, фільтрування; очищати забруднену кухонну сіль; продовжувати ознайомлювати школярів з лабораторним обладнанням, його призначенням, способами використання; розвивати практичні вміння розділяти суміші, організовувати своє робоче місце, діяти за аналогією; виховувати прагнення досліджувати природу, заохочувати співробітництво дітей.
Тип уроку: урок практичного застосування вмінь і навичок.
Обладнання: підручники, роздатковий матріал, забруднена піском кухонна сіль, мірний циліндр, вода, фільтр, предметне скло, спиртівка, випарювальна чашка, ножиці, склянка, мірна ложка, скляна паличка, штатив, паперова серветка.

Детальніше...

урок німецької мови 6 клас

Урок 41

Тема: Спорт
Підтема: Ми хочемо також бути олімпійськими переможцями. (Wir wollen auch Olympiasieger werden)
Мета: - Навчати розповідати про Олімпійські ігри і олімпійські види спорту.
- Розширити знання учнів про відомих німецьких спортсменів Олімпу.
- Розвивати навички читання та розуміння тексту.
- Повторити та активізувати ЛО теми.
- Тренувати учнів у роботі в парах.
- Виховувати бажання займатися спортом
Обладнання: Підручник, РЗ, малюнки до теми, картки для самостійної роботи.
Хід уроку
І.Початок уроку
1.Організаційний момент.
2.Мовленнєва розминка
L: In den vorigen Stunden haben wir viel über die Olympische Spiele gesprochen. Wir haben gelernt, dass Olympische Spiele finden alle 4 Jahre statt. Und was haben wir noch gelernt?.........

Детальніше...