Укладка ламината на пол. Быстрая укладка ламината своими руками видео. Укладка ламината по диагонали. Пробковое покрытие для пола. Качественная укладка пробкового пола. Пробковый пол плюсы и минусы. Смеси для выравнивания пола. Быстрое выравнивание бетонного пола. Выравнивание пола стоимость. Самоделки для дома. Лучшие самоделки для дома своими руками. Полезные самоделки для дома. Как обустроить кухню. Как обустроить маленькую кухню быстро. Как обустроить кухню фото. Как открыть свой магазин. Хочу открыть магазин с большим капиталом. Сколько стоит открыть магазин. Диван своими руками. Как сделать диван своими руками для дома. Диван своими руками чертежи. Дизайн маленькой кухни. Красивый дизайн интерьера кухни фото. Малогабаритные кухни дизайн.

Визначні дати

Календар

Лічильники

Яндекс.Метрика

5 клас Природознавство

5 КЛАС ПРИРОДОЗНАВСТВО
Тема уроку: Практична робота №4 Розділення сумішей. Очищення забрудненої кухонної солі.
Мета: закріпити знання учнів про способи розділення сумішей; навчитись розділяти суміші шляхом відстоювання, випарювання, фільтрування; очищати забруднену кухонну сіль; продовжувати ознайомлювати школярів з лабораторним обладнанням, його призначенням, способами використання; розвивати практичні вміння розділяти суміші, організовувати своє робоче місце, діяти за аналогією; виховувати прагнення досліджувати природу, заохочувати співробітництво дітей.
Тип уроку: урок практичного застосування вмінь і навичок.
Обладнання: підручники, роздатковий матріал, забруднена піском кухонна сіль, мірний циліндр, вода, фільтр, предметне скло, спиртівка, випарювальна чашка, ножиці, склянка, мірна ложка, скляна паличка, штатив, паперова серветка.

Детальніше...

урок німецької мови 6 клас

Урок 41

Тема: Спорт
Підтема: Ми хочемо також бути олімпійськими переможцями. (Wir wollen auch Olympiasieger werden)
Мета: - Навчати розповідати про Олімпійські ігри і олімпійські види спорту.
- Розширити знання учнів про відомих німецьких спортсменів Олімпу.
- Розвивати навички читання та розуміння тексту.
- Повторити та активізувати ЛО теми.
- Тренувати учнів у роботі в парах.
- Виховувати бажання займатися спортом
Обладнання: Підручник, РЗ, малюнки до теми, картки для самостійної роботи.
Хід уроку
І.Початок уроку
1.Організаційний момент.
2.Мовленнєва розминка
L: In den vorigen Stunden haben wir viel über die Olympische Spiele gesprochen. Wir haben gelernt, dass Olympische Spiele finden alle 4 Jahre statt. Und was haben wir noch gelernt?.........

Детальніше...