Как сделать потолок из гипсокартона. Как сделать подвесной потолок в доме. Какой потолок лучше сделать. Отделка ванной комнаты. Быстрая отделка ванных комнат панелями. Отделка ванной комнаты пластиковыми панелями. Кровля крыши профнастилом. Качественные материалы для кровли крыш. Крыша из мягкой кровли. Самоделки для сада. Успешные самоделки для сада своими руками. Самоделки для сада и огорода. Ванная мебель для ванной комнаты. Купить мебель для ванных комнат недорого. Заказ мебели для ванной комнаты. Бизнес малое производство. Самый малый бизнес идеи производство. Новый бизнес производство. Монтаж дверей своими руками. Быстрый монтаж входных дверей. Легкий монтаж пластиковых дверей. С чего начать ремонт квартиры. Быстрый ремонт дома с чего начать. Ремонт своими руками для начинающих.

Визначні дати

Календар

Лічильники

Яндекс.Метрика

5 клас Природознавство

5 КЛАС ПРИРОДОЗНАВСТВО
Тема уроку: Практична робота №4 Розділення сумішей. Очищення забрудненої кухонної солі.
Мета: закріпити знання учнів про способи розділення сумішей; навчитись розділяти суміші шляхом відстоювання, випарювання, фільтрування; очищати забруднену кухонну сіль; продовжувати ознайомлювати школярів з лабораторним обладнанням, його призначенням, способами використання; розвивати практичні вміння розділяти суміші, організовувати своє робоче місце, діяти за аналогією; виховувати прагнення досліджувати природу, заохочувати співробітництво дітей.
Тип уроку: урок практичного застосування вмінь і навичок.
Обладнання: підручники, роздатковий матріал, забруднена піском кухонна сіль, мірний циліндр, вода, фільтр, предметне скло, спиртівка, випарювальна чашка, ножиці, склянка, мірна ложка, скляна паличка, штатив, паперова серветка.

Детальніше...

урок німецької мови 6 клас

Урок 41

Тема: Спорт
Підтема: Ми хочемо також бути олімпійськими переможцями. (Wir wollen auch Olympiasieger werden)
Мета: - Навчати розповідати про Олімпійські ігри і олімпійські види спорту.
- Розширити знання учнів про відомих німецьких спортсменів Олімпу.
- Розвивати навички читання та розуміння тексту.
- Повторити та активізувати ЛО теми.
- Тренувати учнів у роботі в парах.
- Виховувати бажання займатися спортом
Обладнання: Підручник, РЗ, малюнки до теми, картки для самостійної роботи.
Хід уроку
І.Початок уроку
1.Організаційний момент.
2.Мовленнєва розминка
L: In den vorigen Stunden haben wir viel über die Olympische Spiele gesprochen. Wir haben gelernt, dass Olympische Spiele finden alle 4 Jahre statt. Und was haben wir noch gelernt?.........

Детальніше...