Как лечить бронхиальную астму. Советы как лечить астму. Где лечить бронхиальную астму. Чем лечить горло ребенку. Красное горло чем лечить быстрее. Чем лечить больное горло. Как лечить гнойную ангину. Скажите как лечить гнойную ангину ребенку. Как лечить ангину антибиотиками. Как лечить сухой кашель. У меня сильный кашель как лечить. Как лечить кашель народными средствами. Средства для возбуждения женщин. Быстрое возбуждение женщины. Признаки возбуждения у женщин. Волосы уход в домашних условиях. Быстрый уход за волосами и лицом. Уход за сухими волосами. Боли в спине лечение. Народное лечение спины дома. Лечение спины народными средствами. Лечение пальцев ног. Почему судороги в ногах причины лечение. Лечение ног народными средствами.

Визначні дати

Календар

Лічильники

Яндекс.Метрика

Християнська етика 5 клас

ХРИСТИЯНСЬКА ЕТИКА
5 клас

Урок № 3

«Вірою ми розуміємо,
що віки Словом Божим збудовані так,
що з невидимого стало видиме»
(Послання св. Апостола Павла до євреїв 11:3)

Тема уроку Створення світу
Мета уроку розширити знання учнів про створення світу з точки зору науки та Біблії, сформувати поняття «творець»; розвивати мовлення учнів у процесі засвоєння християнських моральних цінностей; виховувати любов до оточуючих, гарну поведінку на прикладі читання і обговорення казки та на розгляді реальних життєвих ситуацій

Наочність
Біблійні основи Послання святого апостола Павла до євреїв 11: 3
Біблійні історії Створення світу (адаптована)
Словник
Наочність картинки

Хід уроку


І Вступна частина
1. Організація учнів до сприйняття матеріалу;
2. Вітання
3.Бесіда з учнями : Що ви бачили йдучи до школи?
4. Перевірка вивченого матеріалу у вигляді бесіди та відповідей на запитання
1. Хто написав Біблію7
2. Яке значення має Біблія для людини?
3. Чому потрібно постійно читати Біблію?
5. Оголошення теми, мети та завдань уроку (демонструється за допомогою комп'ютера)
Тема уроку: Створення світу
Мета : Як було створено світ з точки зору науки та Біблії? Що таке гарна поведінка7
Завдання: Хто створив світ? За скільки днів було створено світ? Які людині притаманні позитивні риси ?

ІІ. Основна частина
Учитель створює проблемну ситуацію ( дає учням листки на яких вони повинні зобразити світ у період виникнення , у кінці уроку учні повинні порівняти свої знання про створення світу з новими знаннями)
Запитання :
1. Що ви знаєте про створення світу?
2 Як на вашу думку було створено світ?
3. Що думають вчені про створення світу?
4. Що говорить Біблія про створення світу?

Отже, перед нами стоїть завдання знайти правильну відповідь на поставлені запитання і дізнатися ким було створено світ, за скільки днів Бог створив світ, як ми повинні ставитися до навколишнього світу?

Учні висувають свої версії на запропоновані запитання:
Я думаю...
Мої батьки говорять, що...
Учені висунули таку гіпотезу про створення світу...
А тепер давайте відкриємо підручник на сторінці 30 і знайдемо відповіді (учні працюють самостійно)
Обговорення прочитаного тексту
1. Як пояснюють вчені виникнення землі і життя на землі?
2. Яка з теорій тобі найбільше сподобалася?
3. Чи існують ще таємниці на землі? Назви їх .
Отже, ми розглянули точку зору вчених про створення світу.
А що говорить Біблія про створення світу?
Робота над текстом з підручника ( ст. 31) «Що в Біблії говориться про створення світу»
- читання тексту
- робота в зошиті . Намалювати картинки : Що створював Бог кожного дня ?

Бесіда учителя з учнями
1. За скільки днів було створено світ?
2. У якому порядку було створено світ?
3. Як на вашу думку треба ставитися до природи?
4. Які почуття і думки виникають у вас при зустрічі друзів?

Заучування вірша «Хто створив?»
Хто створив нашу земну кулю? – Наш Отець Бог!
Хто створив мигаючі зірки?
Хто створив хвилююче море?
Хто створив літаючих птахів?
Хто створив тебе і мене ?

Читання казки «Хлопчик – зірка»
Обговорення казки (учні дають відповіді на запитання з підручника)

Робота з словником
Творець – Господь, люблячий і мудрий Бог, який створив світ

Учитель читає біблійну історію про створення світу
Самостійна робота : скласти розповідь про створення світу

ІІІ. Підсумок
- Оцінювання роботи учнів на уроці
- Порівняйте попередні знання про створення світу з новими
- З чого Бог усе створив?
- Скільки днів Він працював?
- Яка історія про поведінку вас схвилювала і чому? Навести приклади.

ІV. Домашнє завдання
Розказати учням про створення світу , як про це описано в Біблії.
Прочитати уривок з поеми «Початок світу»