Ремонт ноутбука своими руками. Быстрый и гарантийный ремонт ноутбуков. Срочный ремонт ноутбуков. Ремонт компьютеров на дому. Быстрый ремонт компьютеров своими руками. Настройка и ремонт компьютеров. Java уроки для начинающих. Лучшие java уроки. Учим язык Java с нуля. Обзор смартфонов samsung. Качественный обзор смартфонов samsung galaxy. Обзор смартфона samsung galaxy s4. Фото картинки приколы. Самые новые картинки приколы. Лучшие приколы картинки. Скачать аддоны для wow. Самые новые аддоны для wow скачать. Скачать аддоны для wow быстро и без реги. Видео уроки python. Лучшие python уроки. Учим язык python с нуля. Скачать шаблоны для Joomla. Самые новые joomla шаблоны. Бесплатные шаблоны для Joomla.

Визначні дати

Календар

Лічильники

Яндекс.Метрика

уроки німецької мови 7 клас

                                                                          
Урок 40

Підтема: Фільм захоплюючий (Der Film ist spannend!)
Мета: - Навчати учнів розповідати про свій улюблений фільм.
- Ознайомити учнів із новими ЛО уроку та тренувати їх у вживанні.
- Розвивати навички діалогічного мовлення.
- Виховувати доброзичливість у стосунках один з одним.
Обладнання: Підручник, зошит-словник, РЗ, розд. матеріал.
Хід уроку
І.Початок уроку
1.Організаційний момент
2.Мовленнєва розминка
L : Jetzt trainieren wir unsere Lexik zum Thema Kino und Theater. Zuerst wiederholen zusammen, ich sage das Wort ins Ukrainische, ihr übersetzt ins Deutsche und weiter ich gebe ihnen die Aufgabe an der Karten. Ist alle einverstanden?


Die Wörter:
Cцена, партер, ложа, вистава, драматичний театр, вхідний квиток, ряд, балкон, ярус, глядач, актор.......
(Учні виконують завдання на карточках)
ІІ.Основна частина уроку
1.Повідомлення теми та мети уроку
2.Перевірка д\з
3.Подання нових лексичних одиниць уроку.
Учитель ознайомлює учнів із новими ЛО уроку, учні записують нові слова у словники.
4.Робота над закріпленням лексики року.
* Подання діалогів для читання.
1)Етап підготовки до читання
Повторення вивчених слів.
2)Етап читання
Учні читають діалог за ролями.
3)Етап перевірки розуміння змісту прочитаних діалогів
Завдання: Sind die Satze falsch oder richtig?
1 Dialog
- Oxana spricht mit Taras.
- Federico Fellini ist italienische Regisseur.
- Oxana hat drei Katen bestellt.
- Dritte Karte ist fur Peter.
2-3 Dialoge
- Oxana hat drei Eintrittskarten auf den Namen Petrenko bestellt.
- Die Eintrittskarten kostet 35 Hrywnja.
- Taras, Monika und Oxana sprechen über das gesehene Film.
- Der Drehbuch Autor dieses Films ist ein beruhte Schriftsteller.
- Monikas hat besonders die Junge Schauspielerin gefallen.
* Bilde neue Wörter. Was bedeuten sie? Übung 4.
Die Buhne+ n + der Star= der Buhnenstar
............................................
• Schriftliche Aufgabe. Ubung 5
Wer macht was?

ІІІ.Заключна частина уроку
1.Д\з

2.Підсумок уроку

 

Урок 41

Підтема: Фільм захоплюючий (Der Film ist spannend!)
Мета: - Навчати учнів розповідати про свій улюблений фільм.
- Ознайомити учнів із новими ЛО уроку та тренувати їх у вживанні.
- Розвивати навички читання та перекладу тексту, діалогічного мовлення.
- Виховувати доброзичливість у стосунках один з одним.
Обладнання: Підручник, зошит-словник, РЗ, розд. матеріал.
Хід уроку
І.Початок уроку
1.Організаційний момент
2.Мовленнєва розминка
L : Jetzt trainieren wir unsere Lexik zum Thema Kino und Theater. Zuerst wiederholen zusammen, ich sage das Wort ins Ukrainische, ihr übersetzt ins Deutsche und weiter ich gebe ihnen die Aufgabe an der Karten. Ist alle einverstanden?
Die Wörter:
Cцена, партер, ложа, вистава, драматичний театр, вхідний квиток, ряд, балкон, ярус, глядач, актор.......
(Учні виконують завдання на карточках)

Підберіть до німецьких слів українські відповідники.
Die Zuschauer режисер
Das Schauspiel дивитися
Der Spielplan сцена
Ansehen ярус
Die Buhne глядач
Der Rang сенсаційний
Der Spielfilm репертуар
Sensationell зірка
Der Star драматичний театр
Der Regisseur художній фільм

ІІ.Основна частина уроку
1.Повідомлення теми та мети уроку
2.Перевірка д\з
3.Подання нових лексичних одиниць уроку.
Учитель ознайомлює учнів із новими ЛО уроку, учні записують нові слова у словники.
4.Робота над закріпленням лексики року.
* Arbeitet zu zweit. Lest die Dialoge und macht ähnliche. – Übung. 7 S: 76
* Подання текстів для читання, впр. 9 а с.76-77
1)Етап підготовки до читання
Бесіда
2)Етап читання
Учні читають і перекладають подані тексти.
3)Етап перевірки розуміння змісту прочитаного
Виконання тесту.

ІІІ.Заключна частина уроку
1.Д\з

2.Підсумок уроку