Ремонт ноутбука своими руками. Быстрый и гарантийный ремонт ноутбуков. Срочный ремонт ноутбуков. Ремонт компьютеров на дому. Быстрый ремонт компьютеров своими руками. Настройка и ремонт компьютеров. Java уроки для начинающих. Лучшие java уроки. Учим язык Java с нуля. Обзор смартфонов samsung. Качественный обзор смартфонов samsung galaxy. Обзор смартфона samsung galaxy s4. Фото картинки приколы. Самые новые картинки приколы. Лучшие приколы картинки. Скачать аддоны для wow. Самые новые аддоны для wow скачать. Скачать аддоны для wow быстро и без реги. Видео уроки python. Лучшие python уроки. Учим язык python с нуля. Скачать шаблоны для Joomla. Самые новые joomla шаблоны. Бесплатные шаблоны для Joomla.

Визначні дати

Календар

Лічильники

Яндекс.Метрика

урок англійської мови в 2 класі

Урок 34

Підтема: Мої іграшки
Мета: - Вчити учнів розповідати чия ця чи інша іграшка на основі мовленнєвих зразків : This is my doll. Who is in the house?
- Ознайомити учнів із новим лексичним матеріалом уроку.
- Практикувати дітей в читанні.
- Повторити англійський алфавіт
- Розвивати мовленнєві здібності учнів.
- Виховувати культуру спілкування
Обладнання: Підручник, РЗ, зошит-словник, тематичні малюнки, роздатковий матеріал.

Хід уроку

І.Початок уроку
1.Привітання
2.Мовленнєва розминка.
A little mouse is in a house.
A little fox is in a box.
A little cat is in a hat,
A little duck is in a truck.
ІІ.Основна частина уроку.
1.Повідомлення теми та мети уроку.
2.Перевірка д\з
Учні виконують завдання на картках самостійно.
3.Введення нових слів.
Введення слів girl, boy, train, plain, car у мовленнєвих зразках This is a... . та використовуючи малюнки.
4. Робота за підручником.
 Рубрика «Look, listen and repeat».
 Рубрика «Look, ask and answer».
5. Фізкультпауза.
One- ліва рука на лівому бедрі.
Two- права рука на правому бедрі.
Three- ліва рука на поясі.
Four- права рука на поясі.
Five- ліва рука на плечі.
Six- права рука на плечі.
Seven- Ліва рука вгору.
Eight- права рука вгору.
Nine- ліва рука вниз.
Ten - права рука вниз.
6. Практикування учнів у читанні.
 Listen and read after me. – EX.4
Учні спочатку слухають як читає вчителя, а потім читають по черзі самостійно.
 Розучення пісні. Впр. 5
7. Повторення алфавіту у формі гри «В кабінеті у лікаря-окуліста».
- Good morning doctor.
- Good morning. Sit down please. What is your name?
- .........
- Look, .....!What letter is this?
- The letter ....
- Right. That letter is this?
- The letter .....
- Niceе, .... І т.д.

ІІІ.Заключна частина уроку.
1.Д\з
Вивчити слова- назви іграшок.
2.Підсумок уроку