Как правильно класть плитку. Как класть плитку на стену быстро. Класть плитку своими руками. Как выбрать ламинат для квартиры. Какой лучше выбрать ламинат сегодня. Какого цвета выбрать ламинат. Как правильно клеить обои. Как клеить обои на потолок вертикально. Как правильно клеить углы обоями. Интересные самоделки своими руками. Качественные самоделки своими руками фото. Самоделки для дома своими руками. Как сделать потолок в доме. Чем лучше утеплить потолок дома на сегодняшний день. Утепление потолка дома своими руками. Бизнес идеи с минимальными вложениями. Успешные идеи малого бизнеса с нуля. Прибыльные бизнес идеи. Как сделать мебель своими руками. Сделать деревянная мебель своими руками. Сделать мебель своими руками видео. Опалубка для фундамента. Как сделать опалубку для фундамента быстро. Опалубка для фундамента купить.

Визначні дати

Календар

Лічильники

Яндекс.Метрика

уроки англійської мови 3 клас

Урок 24

Тема: Шкільне життя.
Підтема: Дні тижня. Навчальні предмети.
Мета: - Ознайомити учнів із новими ЛО теми та практикувати їх у вживанні.
- Навчати діалогічного й монологічного мовлення за темами.
- Розвивати пам'ять та мислення учнів.
-Виховувати доброзичливість у стосунках один з одним.
Обладнання: Підручник, РЗ, тем.малюнки, розд. матеріал

Хід уроку

І.Початок уроку.
1.Привітання.
T: Hello children! I am glad to see you! How are you?
- Who is on duty today?
- Who is on absent today?
2.Мовленнєва розминка.


Вірш «Let's us try to be polite»
Let us try to be polite
Let us try to be polite in everything you do
When meet somebody you say "Hello".
And ask "How are things with you?"
ІІ.Основна частина уроку.
1.Повідомлення теми та мети уроку.
T: Today we will speak about the days of the week and you'll learn tell about your timetable.
2.Перевірка д\з
T: Let's check your homework. What have you do at home for today?
3.Уведення в іншомовну атмосферу.
Вірш "How Many Days Has My Baby To Play ?"
How Many Days Has My Baby To Play
How Many Days Has My Baby To Play?
Sunday , Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday.
My baby plays every day.
4.Ознайомлення з назвами днів тижня.
1)Бесіда
T: Can you play seven days a week?
2)Впр. 2 с.51
T: Let's look at page 51 and read the days of the week.
Учні читають хором за вчителем.
5.Подання діалогу для читання, впр. 1 с.51
1)Етап підготовки до читання
Бесіда за малюнками до тексту.
T: Who can we se in the picture? What's the teachers name? What is the teacher pointing at?
2)Етап читання
Учні читають діалог за ролями.
3)Етап перевірки розуміння змісту прочитаного.
T: What is there in the timetable? Are there children's names/teacher's name/days of the week/lesson?
6.Фізкультпауза.
7.Подання нового лексичного матеріалу.
T: Well, in the time table we can see the lessons; Maths, English, Art, Reading, Sport, Music...........
Учитель ознайомлює учнів із новими ЛО уроку.
8. Практикування у вимовлянні звуків, впр. 2 с.52
T:Now repeat after me, please (Учні повторюють за вчилетем звуки, а також слова, словосполучення й речення в яких є ці звуки).

ІІІ.Заключна частина уроку
1.Д\з
Написати розклад своїх уроків, Впр. 5 с.52
2.Підсумок уроку
Гра «What day is the next?

 

 

Урок 25

Підтема: Дні тижня. Навчальні предмети.
Мета: - Повторити й активізувати ЛО теми.
- Навчати діалогічного мовлення за темою
- Активізувати вживання запитання What day is it today?
- Виховувати любов до вивчення англійської мови.
Обладнання: Підручник, РЗ, тем.малюнки, картки для с.р
Хід уроку
І.Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1.Привітання.
2.Уведення в іншомовну атмосферу
A WEEK OF BIRTHDAYS
Monday's child is fair of face,
Tuesday's child is full of grace,
Wednesday's child is full of woe,
Thursday's child has far to go.
Friday's child is loving and giving.
Saturday's child works hard for its living,
But the child that's born on the Sundays' day
Is nice and happy , and good , and gay.
ІІ.Основна частина уроку
1.Повідомлення теми та мети уроку.
T: Today we speak about the lessons, which you learn at school. You'll learn answer the questions :What day is today?»
2.Перевірка д\з
T: And now I check your homework.
Гра «Jumbled letters»
З поданих літер склади назви днів тижня

1.n M o y d a _____________________________________
2.U y T d e a s ____________________________________
3.d W y d a n e e s_________________________________
4.r s u y d a h T ___________________________________
5. y I d F a r ________________________________________
6. t y S d a a r u _____________________________________
7.n u y d a S_________________________________________

3.Подання діалогу для читання, впр. 1 с.53 .Активізація запитання What day is it today?
1)Етап підготовки до читання
Бесіда
T:What day is it today? What lesson have you got today?
2)Етап читання
T:And now read the dialogue, please.
Учні читають діалог за ролями.
3)Етап перевірки розуміння змісту прочитаного
Бесіда за тестом діалогу.
- What day is it today?
- What lesson does Nick like?
- Why does Bill like Maths?
4.Практикування у вимовлянні звуків.
Впр. 3 с.52
5.Фізкультпауза.
6.Активізація лексичного матеріалу : «!Дні тижня», «Навчальні предмети».
1)Впр. 3 с.53
T: (показує на понеділок у календарі): What day is it?
Ps: It's Monday.
2)Впр. 4 с.53
Учні усно складають у парах діалоги.
3)Впр. 5 с.53
Учитель ставить запитання стосовно розкладу занять Біла, учні усно відповідають.
4)Впр. 6 с.53
Гра «Am I right?».
T: Look at the picture of the ex.6 p.54 and tell me if I'm right.
We can see three children.
They are pupils.
They go to school.
The girls likes Sport.
5)Пісня впр. 7 с.54
Учні хором читають слова пісні за вчителем, а потім самостійно.
ІІІ.Заключна частина уроку
1.Д\з
Вивчити діалог впр. 1 с.53
Впр. 1-2РЗ.
2.Підсумок уроку
Відбувається як бесіда за схемою T-P1-P2-P3.
T: What's your favourite lesson? When is іt?

 


Урок 26

Підтема: Дні тижня. Улюблені предмети.
Мета: – Повторити й активізувати ЛО теми.
- Навчати монологічного мовлення за темами.
- Активізувати мовну конструкцію he\she likes...
- Виховувати любов до школи та оточуючих предметів.
Обладнання: Підручник, РЗ, тем.малюнки, розд. матеріал
Хід уроку
І.Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
1.Привітання
T:Hello my dear pupils! Who is on duty today? Who is absent today? What day is today?
2.Уведення в іншомовну атмосферу. Мовленнєва розминка.
On Monday I shall buy a tool,
On Tuesday I shall make a stool.
On Wednesday I shall read the book,
On Thursday I shall try to cook.
On Friday I shall brush my hat,
On Saturday I'll dust my flat,
On Sunday if the weather 's good
I shall go into the wood.
ІІ. Основна частина уроку
1.Повідомлення теми та мети уроку
T:We'll speak about the lessons and days of the week again. And at the end of the lesson you'll learn to tell, which lesson and day do you like best of all.
2.Перевірка д\з
3.Подання тексту для читання, впр. 1 с.55
1)Етап підготовки до читання
Бесіда з учнями
T: Do you have a favourite day\lesson? What is it?
2)Етап читання
Учні про себе читають текст.
3)Етап перевірки розуміння змісту прочитаного
Т: Is Vicky a schoolgirl? What lesson does she likes? Why does she likes music?
4.Повторення лексичного матеріалу тем «Дні тижня» , «Навчальні предмети».
1)Впр. 2 с.55
Робота в парах. Учні усно складають діалоги за зразком вправи.
2)Впр. 3 с.55
3)Впр. 4 с.55
4)Завдання на картках.
До поданих початків речення учні добирають закінчення.
5)Пісня впр.5 с.56
Учитель пояснює незнайомі слова. Учні хором читають слова пісні за вчителем.
ІІІ.Заключна частина уроку
1.Д\з
Вивчити пісню впр. 5 с.56 , Впр. 1-3РЗ.
2.Підсумок уроку
T: Our lesson is over. You worked very hard today. And your marks are.....Good buy!