Болезни глаз у человека. Известные болезни глаз лечение. Болезни глаз симптомы. Лечение простуды в домашних условиях. Самое быстрое лечение простуды. Простуда лечение лекарства. Хороший стоматолог отзывы. Самый добрый стоматолог отзывы. Ассоциация стоматологов отзывы. Занятия йогой дома. Быстрая йога для начинающих дома. Как правильно заниматься йогой дома. Обертывание в домашних условиях. Быстрое обертывание живота в домашних условиях. Обертывание в домашних условиях рецепты. Наборы спортивного питания. Вкусная спортивное питание для набора массы. Спортивное питание оптом. Как избавиться от перхоти. Хороший шампунь от перхоти отзывы. Как избавиться от перхоти навсегда. Зеленый чай для похудения. Главные свойства зеленого чая. Можно ли пить зеленый чай.

Визначні дати

Календар

Лічильники

Яндекс.Метрика

Алгебра 9 клас

Алгебра 9 клас
Урок №

Тема уроку : Урок узагальнення і систематизації знань, умінь і навичок учнів по темі «Лінійні нерівності з однією змінною та їх розв'язування.»
Мета уроку : систематизувати, розширити та поглибити знання, вміння та навички учнів про лінійні нерівності з однією змінною та їх властивості; удосконалювати практичні вміння і навички розв'язувати лінійні нерівності, застосовуючи властивості числових нерівностей та наслідків із них; розвивати логічне мислення, обчислювальні навички, алгоритмічну культуру та розумову активність учнів; виховувати любов до математики, культуру математичного мовлення та математичних записів.


Епіграф до уроку
Єдиний шлях, що веде до знань - діяльність
Б. Шоц.


Хід уроку
І. Організаційний етап
- привітання
- перевірка присутності учнів на уроці
- бесіда вчителя
На попередніх уроках ми з вами, діти, розв'язували лінійні нерівності з однією змінною. І напевно, кожний із вас зрозумів, що для того щоб правильно і швидко розв'язувати будь-яке завдання потрібно багато працювати. Тому епіграфом нашого сьогоднішнього уроку нехай будуть слова Б. Шоца «Єдиний шлях, що веде до знань - діяльність»
А зараз перейдемо до перевірки домашнього завдання
Вправи на усний рахунок
Розв'яжіть усно нерівність :
а) 7х > 14; б) – 2х < 4; в) – х ≥ - 10; г) х + 3 ≤ 5.
2) Які з цілих чисел належать проміжку :
а) [-3;4] ; б) (-1; ┤ ├ 3] ; в) [0;┤ ├ 6) ; г) (-4;0) .
3) Встановіть відповідність між лінійною нерівністю та її розв'язком :
1) х – 3 > 5 ; А. ( 3; +∞)
2) – 3х > 3 ; Б. (-∞; ├ -0,5]
3) 1 + 3х > 10 ; В. (-∞; ├ -3]
4) 6х ≥ 8х + 1 ; Г. (-∞; -1)
5) 4 (х + 6) ≤ 3 – 3х Д. (8; +∞)
Е. ( -1; +∞ )
4) Знайдіть помилки, які допустили при розв'язування нерівності попередні учні та виправте їх :
х - (3+2х)/2 ≥ (1-х)/4
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Бліц опитування
Що називається лінійною нерівністю з однією змінно.?
Які властивості лінійних нерівностей з однією змінною ви знаєте?
Які дві нерівності називаються рівносильними?
Які дії над числовими нерівностями можна виконувати?
ІІІ. Розв'язування вправ
Розв'яжіть нерівність :
а) 5(х – 1) + 7 ≤ 1 – 3(х + 2);
б) х - (х-3)/5 + (2х-1)/10≤ 4 ;
в) (4х – 7)(х + 3) > (2х – 5)(5 + 2х)
г) 〖(3х-1)〗^2≤ 9х(х – 2)
2. Знайдіть область визначення функції :
а) f(х) =√(8х^2-2х(4х+1)+8)
б) f(х) = (25-х)/√(5(х^2-1)-5х(х+2))
3. Знайдіть усі значення а, при яких квадратне рівняння має два дійсні корені :
а) 〖3х〗^2-2х+а=0
б) 〖(2а-1)х〗^2 + 2х – 1 = 0.
ІV. Самостійна робота з подальшою взаємоперевіркою.
Розв'яжіть нерівність :
а) (5+3х)/2< 1;
б) (х-1)/3-2х > (3х+1)/2
2) При яких значеннях в двочлен 2в + 11 набуває додатних значень?
3) При яких значеннях а значення виразу (5а-1)/3 менше , ніж відповідне значення виразу 3 – 2а?
Перевірка самостійної роботи
V. Підведення підсумків уроку
VІ. Завдання додому.
Повторити означення та властивості числових нерівносте, підготуватися до контрольної роботи.