Шпатлевка стен под обои. Быстрая шпатлевка стен своими руками. Стоимость шпатлевки стен. Штукатурка стен цена. Быстрая штукатурка стен своими руками. Отделка стен штукатуркой. Декоративная отделка стен. Качественная отделка стен декоративным камнем. Отделка стен своими руками. Мини токарный станок своими руками. Как сделать токарный станок своими руками. Настольный токарный станок своими руками. Облицовка дома кирпичом. Качественная облицовка дома кирпичом фото. Наружная облицовка дома. Как начать бизнес с нуля. Быстро начать бизнес без вложений. Начать бизнес с нуля идеи. Канализация в частный дом. Хочу сделать канализация своими руками. Водоснабжение и канализация дома. Строительство фундаментов цены. Быстрая строительство фундамента своими руками. Технология строительства фундамента.

Визначні дати

Календар

Лічильники

Яндекс.Метрика

Алгебра 9 клас

Алгебра 9 клас
Урок №

Тема уроку : Урок узагальнення і систематизації знань, умінь і навичок учнів по темі «Лінійні нерівності з однією змінною та їх розв'язування.»
Мета уроку : систематизувати, розширити та поглибити знання, вміння та навички учнів про лінійні нерівності з однією змінною та їх властивості; удосконалювати практичні вміння і навички розв'язувати лінійні нерівності, застосовуючи властивості числових нерівностей та наслідків із них; розвивати логічне мислення, обчислювальні навички, алгоритмічну культуру та розумову активність учнів; виховувати любов до математики, культуру математичного мовлення та математичних записів.


Епіграф до уроку
Єдиний шлях, що веде до знань - діяльність
Б. Шоц.


Хід уроку
І. Організаційний етап
- привітання
- перевірка присутності учнів на уроці
- бесіда вчителя
На попередніх уроках ми з вами, діти, розв'язували лінійні нерівності з однією змінною. І напевно, кожний із вас зрозумів, що для того щоб правильно і швидко розв'язувати будь-яке завдання потрібно багато працювати. Тому епіграфом нашого сьогоднішнього уроку нехай будуть слова Б. Шоца «Єдиний шлях, що веде до знань - діяльність»
А зараз перейдемо до перевірки домашнього завдання
Вправи на усний рахунок
Розв'яжіть усно нерівність :
а) 7х > 14; б) – 2х < 4; в) – х ≥ - 10; г) х + 3 ≤ 5.
2) Які з цілих чисел належать проміжку :
а) [-3;4] ; б) (-1; ┤ ├ 3] ; в) [0;┤ ├ 6) ; г) (-4;0) .
3) Встановіть відповідність між лінійною нерівністю та її розв'язком :
1) х – 3 > 5 ; А. ( 3; +∞)
2) – 3х > 3 ; Б. (-∞; ├ -0,5]
3) 1 + 3х > 10 ; В. (-∞; ├ -3]
4) 6х ≥ 8х + 1 ; Г. (-∞; -1)
5) 4 (х + 6) ≤ 3 – 3х Д. (8; +∞)
Е. ( -1; +∞ )
4) Знайдіть помилки, які допустили при розв'язування нерівності попередні учні та виправте їх :
х - (3+2х)/2 ≥ (1-х)/4
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Бліц опитування
Що називається лінійною нерівністю з однією змінно.?
Які властивості лінійних нерівностей з однією змінною ви знаєте?
Які дві нерівності називаються рівносильними?
Які дії над числовими нерівностями можна виконувати?
ІІІ. Розв'язування вправ
Розв'яжіть нерівність :
а) 5(х – 1) + 7 ≤ 1 – 3(х + 2);
б) х - (х-3)/5 + (2х-1)/10≤ 4 ;
в) (4х – 7)(х + 3) > (2х – 5)(5 + 2х)
г) 〖(3х-1)〗^2≤ 9х(х – 2)
2. Знайдіть область визначення функції :
а) f(х) =√(8х^2-2х(4х+1)+8)
б) f(х) = (25-х)/√(5(х^2-1)-5х(х+2))
3. Знайдіть усі значення а, при яких квадратне рівняння має два дійсні корені :
а) 〖3х〗^2-2х+а=0
б) 〖(2а-1)х〗^2 + 2х – 1 = 0.
ІV. Самостійна робота з подальшою взаємоперевіркою.
Розв'яжіть нерівність :
а) (5+3х)/2< 1;
б) (х-1)/3-2х > (3х+1)/2
2) При яких значеннях в двочлен 2в + 11 набуває додатних значень?
3) При яких значеннях а значення виразу (5а-1)/3 менше , ніж відповідне значення виразу 3 – 2а?
Перевірка самостійної роботи
V. Підведення підсумків уроку
VІ. Завдання додому.
Повторити означення та властивості числових нерівносте, підготуватися до контрольної роботи.