Как сделать потолок из гипсокартона. Как сделать подвесной потолок в доме. Какой потолок лучше сделать. Отделка ванной комнаты. Быстрая отделка ванных комнат панелями. Отделка ванной комнаты пластиковыми панелями. Кровля крыши профнастилом. Качественные материалы для кровли крыш. Крыша из мягкой кровли. Самоделки для сада. Успешные самоделки для сада своими руками. Самоделки для сада и огорода. Ванная мебель для ванной комнаты. Купить мебель для ванных комнат недорого. Заказ мебели для ванной комнаты. Бизнес малое производство. Самый малый бизнес идеи производство. Новый бизнес производство. Монтаж дверей своими руками. Быстрый монтаж входных дверей. Легкий монтаж пластиковых дверей. С чего начать ремонт квартиры. Быстрый ремонт дома с чего начать. Ремонт своими руками для начинающих.

Визначні дати

Календар

Лічильники

Яндекс.Метрика

Алгебра 9 клас

Алгебра 9 клас
Урок №

Тема уроку : Урок узагальнення і систематизації знань, умінь і навичок учнів по темі «Лінійні нерівності з однією змінною та їх розв'язування.»
Мета уроку : систематизувати, розширити та поглибити знання, вміння та навички учнів про лінійні нерівності з однією змінною та їх властивості; удосконалювати практичні вміння і навички розв'язувати лінійні нерівності, застосовуючи властивості числових нерівностей та наслідків із них; розвивати логічне мислення, обчислювальні навички, алгоритмічну культуру та розумову активність учнів; виховувати любов до математики, культуру математичного мовлення та математичних записів.


Епіграф до уроку
Єдиний шлях, що веде до знань - діяльність
Б. Шоц.


Хід уроку
І. Організаційний етап
- привітання
- перевірка присутності учнів на уроці
- бесіда вчителя
На попередніх уроках ми з вами, діти, розв'язували лінійні нерівності з однією змінною. І напевно, кожний із вас зрозумів, що для того щоб правильно і швидко розв'язувати будь-яке завдання потрібно багато працювати. Тому епіграфом нашого сьогоднішнього уроку нехай будуть слова Б. Шоца «Єдиний шлях, що веде до знань - діяльність»
А зараз перейдемо до перевірки домашнього завдання
Вправи на усний рахунок
Розв'яжіть усно нерівність :
а) 7х > 14; б) – 2х < 4; в) – х ≥ - 10; г) х + 3 ≤ 5.
2) Які з цілих чисел належать проміжку :
а) [-3;4] ; б) (-1; ┤ ├ 3] ; в) [0;┤ ├ 6) ; г) (-4;0) .
3) Встановіть відповідність між лінійною нерівністю та її розв'язком :
1) х – 3 > 5 ; А. ( 3; +∞)
2) – 3х > 3 ; Б. (-∞; ├ -0,5]
3) 1 + 3х > 10 ; В. (-∞; ├ -3]
4) 6х ≥ 8х + 1 ; Г. (-∞; -1)
5) 4 (х + 6) ≤ 3 – 3х Д. (8; +∞)
Е. ( -1; +∞ )
4) Знайдіть помилки, які допустили при розв'язування нерівності попередні учні та виправте їх :
х - (3+2х)/2 ≥ (1-х)/4
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Бліц опитування
Що називається лінійною нерівністю з однією змінно.?
Які властивості лінійних нерівностей з однією змінною ви знаєте?
Які дві нерівності називаються рівносильними?
Які дії над числовими нерівностями можна виконувати?
ІІІ. Розв'язування вправ
Розв'яжіть нерівність :
а) 5(х – 1) + 7 ≤ 1 – 3(х + 2);
б) х - (х-3)/5 + (2х-1)/10≤ 4 ;
в) (4х – 7)(х + 3) > (2х – 5)(5 + 2х)
г) 〖(3х-1)〗^2≤ 9х(х – 2)
2. Знайдіть область визначення функції :
а) f(х) =√(8х^2-2х(4х+1)+8)
б) f(х) = (25-х)/√(5(х^2-1)-5х(х+2))
3. Знайдіть усі значення а, при яких квадратне рівняння має два дійсні корені :
а) 〖3х〗^2-2х+а=0
б) 〖(2а-1)х〗^2 + 2х – 1 = 0.
ІV. Самостійна робота з подальшою взаємоперевіркою.
Розв'яжіть нерівність :
а) (5+3х)/2< 1;
б) (х-1)/3-2х > (3х+1)/2
2) При яких значеннях в двочлен 2в + 11 набуває додатних значень?
3) При яких значеннях а значення виразу (5а-1)/3 менше , ніж відповідне значення виразу 3 – 2а?
Перевірка самостійної роботи
V. Підведення підсумків уроку
VІ. Завдання додому.
Повторити означення та властивості числових нерівносте, підготуватися до контрольної роботи.