Шпатлевка стен под обои. Быстрая шпатлевка стен своими руками. Стоимость шпатлевки стен. Штукатурка стен цена. Быстрая штукатурка стен своими руками. Отделка стен штукатуркой. Декоративная отделка стен. Качественная отделка стен декоративным камнем. Отделка стен своими руками. Мини токарный станок своими руками. Как сделать токарный станок своими руками. Настольный токарный станок своими руками. Облицовка дома кирпичом. Качественная облицовка дома кирпичом фото. Наружная облицовка дома. Как начать бизнес с нуля. Быстро начать бизнес без вложений. Начать бизнес с нуля идеи. Канализация в частный дом. Хочу сделать канализация своими руками. Водоснабжение и канализация дома. Строительство фундаментов цены. Быстрая строительство фундамента своими руками. Технология строительства фундамента.

Визначні дати

Календар

Лічильники

Яндекс.Метрика

Уроки англійської мови 1 клас

Урок 1
ТЕМА: Моя родина та друзі

Підтема: Знайомство. Привітання. Прощання Мета: - Навчити вітатися англійською мовою;
- Опрацювати нові вирази (What is your name? I am..., stand up, sit down, come to me, go to your seat.
- Розвивати увагу та пам'ять;
- Зацікавити англійською мовою;
- Виховувати інтерес до вивчення англійської мови.
Обладнання: Підручник, м'яч

ХІД УРОКУ

І. УВЕДЕННЯ В АНГЛОМОВНУ АТМОСФЕРУ
1. Учитель вітає учнів англійською мовою та спонукає їх відповісти також англійською.
Т: Hello!
Ps:................
2. Учитель знову вітається та додає своє ім'я. Учні слухають і розуміють, що треба додати своє ім'я, коли вчитель запитає.
Т: My name is Oksana Oleksandrivna. What is your name?
Ps: Andriy.


3. Учитель показує м'яч та пояснює правила гри.
У ч и т е л ь. Я кидаю м'яч одному з вас та запитую .......... Ви маєте його спіймати і відповісти на моє запитання та кинути м'яч мені. Якщо ви впустите м'яча, ви виходите з гри й опускаєте руки під парту.

ІІ ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ.
1.Презентація нового матеріалу.
- Учитель називає дієслова та заохочує учнів власним прикладом та жестами виконати дії.
T: Stand up!
T: Sit down!
Good. Very good. Come to me.
Go to your seat!
2.Фізкультпауза.
One, two, three, hop!
One,two,three, stop!
Sit down!
3. Додаткове завдання
Завдання на картках.

ІІІ. ЗАВЕРШЕННЯ УРОКУ
Учитель просить учнів встати та попрощатися

 

 

 

УРОК 2
ТЕМА: Моя родина та друзі

Підтема: Привіт! Я-Макс.
Мета:- Навчати вітатися, прощатися, вживаючи нові мовні конструкції;
- Вчити учнів працювати з підручником і робочим зошитом;
- Розвивати увагу, вміння аналізувати;
- Виховувати культуру спілкування
Обладнання: Підручники, робочі зошити, м'яч .

ХІД УРОКУ

І.ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання
T: Hello!
Ps:Hello!
2. Мовна розминка.
Учитель звертається до учнів класу :Hello, I am... і пропонує їм дати відповідь: Hello, I am ... ( імя дитини). Далі вчитель бере Смайлі, вітається з дітьми: Hello, I am Smiley, імітуючи його голос ,та спонукає дітей дати відповідь.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Повідомлення теми уроку.
T: The topic of our lesson is :Hello! I am Max!. Today we are going to speak about the greetings.... (Тема нашого уроку називається «Привіт! Я Макс». Сьогодні ми з вами потренуємося ставити запитання Як тебе звуть та відповідати на нього, а також вивчимо пісню привітання. )
2. Аудіювання діалогу з опорою на малюнок. *(с.6-7)
• Учні відкривають підручники. Вчитель звертає увагу учнів на малюнки та вказує на героїв, називаючи їх імена. І запитує, що на їхню думку герої роблять( вони вітаються та збираються гратися разом)
• Учитель повідомляє учням, що вони прослухають діалог
• Під час першого прослуховування діалогу вчитель вказує на кожного героя.
• Під час другого прослуховування просить учнів вказати на того, хто говорить.
• Третє прослуховування – учні повторюють кожну репліку.
3. Презентація нового матеріалу.
Гра.
Я кидаю м'ячика комусь із вас. Той, хто спіймав м'ячика має відповісти на моє запитання. Наприклад я скажу Hello!, то ви скажете Hello!,.Якщо я скажу What is your name? , то ви скажете My name is...
4.Вивчення пісні «Hello song»
Hello, hello, hello!
Hello, friends, hello!
Hello-Hi!
Hello-Hi!
Hooray! Hello-Hi!
Hooray! Hello –Hi!
* Учитель пояснює учням, що вони прослухають пісню, якою будуть починати кожен урок
* Учні разом із вчителем вивчають пісню
5. Фізкультпауза.
One,two,three, hop!
One, two, three, stop!
6. Робота у робочих зошитах.
7. Вивчення пісні « Goodbye song»

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Підсумок уроку
Т: Що вам сьогодні сподобалося на уроці?

 

 

Урок 3

ТЕМА: Hello, Friends!

Підтема: Як твої справи?
Мета: - Продовжувати навчати вітатися, прощатися, вживаючи нові мовні конструкції.
- Вчити учнів працювати з підручником і робочим зошитом.
- Розвивати увагу та вміння аналізувати.
- Виховувати культуру спілкування та повагу до однокласників.
Обладнання: М'яч, ножиці, кольоровий папір, дерев'яні палички, підручники, робочі зошити.


ХІД УРОКУ

І.ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання
2. Мовна зарядка.
Повторення пісні «Hello song». (урок 2)
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ.
1. Повідомлення теми уроку.
Т: The topic of our lesson is "How are you?".Тема нашого уроку називається «Як твої справи?». Сьогодні ми потренуємося давати відповіді на запитання Як у тебе справи?.......
2. Презентація нового матеріалу.
Учитель пише на дошці цифри від 1 до5 та називає їх англійською мовою.
Учитель показує на цифру та називає її ,учні повторюють за вчителем.
3. Практика у вживанні.
Учитель починає називати цифри, а потім замовкає і лише вказує на наступну, пропонуючи учням назвати наступну.
T: One (point to the next number).
P: Two.
T: Great .Four
P:............
Гра "What number is it?".
4.Закріплення вивченої мовної конструкції. Вивчення пісні (с.8-9)
• Учитель просить розглянути малюнок та описати його.
• Учні слухають пісню перший раз. Далі вчитель повторно програє пісню, зупиняючи запис після кожного рядка, щоб учні повторили його.
• Вчитель програє пісню ще раз, діти у цей час кидають один одному м'яч.
• Останнє прослуховування. Вчитель співає пісню з учнями, які у цей час виконують рухи з м'ячем.
4.Впізнавання вивчених фраз у мовлення.
• Учні під керівництвом вчителя встановлюють відповідність між малюнком і реченнями.
5.Фізкультпауза.
One,two,three, hop!
One, two, three, stop!
Учитель.
Спочатку ми декламуємо віршик і рухаємося, потім я запитую будь –кого "Kira , how are you today?". Кіра має мені відповісти дуже швидко одним із цих настроїв, наприклад "I am OK."
6.Робота у РЗ.
Виготовлення фігурок головних героїв.
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Підсумок уроку.
Т: Наш уроку закінчено. Що вам сьогодні найбільше сподобалося на уроці?

 

Урок 4
Тема: Hello,Friends


Підтема: Знайомство. Привітання
Мета: - Продовжувати навчати вітатися, прощатися, вживаючи нові мовні конструкції;
- вчити учнів мовленнєвої взаємодії з партнерами по комунікації в малих групах;
- розвивати увагу, вміння аналізувати;
- прищеплювати почуття поваги до народу-носія англійської мови.
Обладнання: М'яч із зім'ятого паперу, підручник,РЗ, ножиці, клей.

ХІД УРОКУ

І.ПОЧАТОК УРОКУ
1.Привітання.
2. Мовна зарядка
Повторення пісні «Hello»
ІІ.ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Повідомлення теми уроку.
2. Робота із підручником (PB, Unit 1, Lesson 3, p,10-11). Аудіювання діалогу з опорою на малюнок.
• Учитель просить учнів розглянути малюнок на сторінці 10. Вчитель представляє дітям головних героїв (Тарас і Тім). Учитель запитує учнів, де, на їх думку, знаходяться герої і що вони роблять
(Вони спілкуються один з одним, хоча знаходяться у різних країнах – в Україні і в Великобританії. Вони спілкуються за допомогою Інтернету.)
3.Вивчення пісні.
PB, Unit 1, Lesson 3, ex.2, p.11).
Hello, I am Vic.
Hello, I am Pam.
Hello, I am Tim.
Hello, I am Sam!
3. Фізкультпауза.
One,two,three, hop!
One, two, three, stop!
Учитель.Спочатку ми декламуємо віршик і рухаємося, потім я запитую будь –кого "Kira , how are you today?". Кіра має мені відповісти дуже швидко одним із цих настроїв, наприклад "I am OK."
5.Робота у робочих зошитах
Учні під керівництвом учителя вирізають зображення дітей і приклеюють їх на малюнок відповідно до малюнка підручника. Потім співають пісню.
6.Застосування слів Yes\No у мовленні. Гра « Name Game».
(PB, Unit 1, Lesson 3, ex,3,)
• Учні сідають у коло. Вчитель робить мяч із зім'ятого паперу і тримаючи його промовляє I am Oksana Oleksandrivna.
• Далі вчитель передає м'яч учням, який вони передають один одному. Вчитель каже.Stop, учень, у якого зупинився м'яч, представляє себе: Hello, I am...
• Гра продовжується до тих пір, поки всі учні не представлять себе.

ІІІ.ЗАКІНЧЕННЯ УРОКУ
Підсумок уроку
Т: Наш урок закінчено. Що вам сьогодні найбільше сподобалося на уроці?

 

Урок 5
Тема: Моя школа.

Підтема: Шкільне приладдя.
Мета: Ввести назви предметів шкільного вжитку і навчити застосовувати їх у мовленні.
Вчити учнів працювати самостійно із роздатковим матеріалом.
Розвивати навички аудіювання й виконання інструкцій.
Виховувати вміння сконцентруватися, слухати інших.
Обладнання: Підручник, РЗ, портфель, ручка, олівець, книга, зошит, тем.малюнки до теми.


Хід уроку

І.ПОЧАТОК УРОКУ
1.Привітання
2.Мовна зарядка.
Повторення пісні.
Hello, I am Vic.
Hello, I am Pam.
Hello, I am Tim.
Hello, I am Sam!
Hello, I am Tim.
Hello, I am Sam!
ІІ.ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ.
1.Повідомлення теми та мети уроку.
Т: Сьогодні ми з вами розпочинаємо вивчати нову тему , яка називається «Моя школа». І сьогодні ми з вами вивчимо назви деяких шкільних предметів, а також пограємо у різні ігри, і повторимо те, що ми з вами уже вивчили.
2.Введення нових ЛО уроку.
Учитель показує коробку та, потрусивши її, дає учням зрозуміти, що там щось є. Учитель ставить коробку так, щоб ніхто не міг побачити, що є там є у середині. Це потрібно для того, щоб кожен учень був уважний.
Учитель дістає перший предмет та називає його англійською мовою.
T: A pen. It is a pen.
Учні повторюють слова за вчителем.
3.Фізкультпауза.
4.Практика вживання нового лексичного матеріалу уроку.
• Гра « Memory game».
(Вчитель об'єднує учнів у дві групи. Вони дивляться на малюнки у підручнику на с.14 ,потім закривають підручники і намагаються повторити слова. Команда ,яка повторила усі слова ,перемагає).
• Гра «Searching game».
Вчитель кладе у портфель ручку, олівець, книгу, зошит. Він підходить до учнів класу і промовляє Take the pencil, please. Учень виймає той предмет, який назвав учитель. Гра продовжується з іншими учнями.
• Вкажи і назви. (PB, Unit 2, Lesson 1, ex,2, p.15). Робота в парах. Учитель просить учня назвати предмети, що зображені на малюнку на ст..15. Далі учні у парах називають представлені предмети у себе на парті.
• Аудіювання нових лексичних конструкцій. (PB, ex.3. p.15)
5.Робота у робочих зошитах.
• Встанови відповідність. Завдання учні- зєднати зображення предметів лінями та назвати їх. Впр.1
• Знайди схожість. Учитель пропонує учням обвести ідентичне зображення ,яке представлене у блакитному квадратику, у рядку білих квадратів. Впр.2

ІІ.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ.
Підсумок уроку
"Goodbye song."

 

Урок 6
Підтема: У школі. Команди вчителя.

Мета: - практикувати вживання у мовленні нових лексичних одиниць;
- ввести літери Aa, B b.
- вчити учнів виконувати інструкції англійською мовою;
- формувати вміння працювати з підручником і РЗ;
- розвивати фонематичний слух учнів, здатність до імітації;
- стимулювати та підтримувати інтерес до іноземної мови.
Обладнання: Підручник, картки із буквами, книга, ручка, олівець, портфель, кольорові олівці.

ХІД УРОКУ

І.ПОЧАТОК УРОКУ.
1.Привітання.
«Hello Song».
2.Мовна зарядка.
Гра «Guess».
1)Мови світу добре знає,
Кожне слово, кожен знак.
Розмовляє і навчає,
Хоч сама і мовчазна (A book).
2) Нагострити його треба,
Якщо виникне потреба.
Допоможе молодець,
Його звати .... ( a pencil)
3) В білім полі синій слід
Вершник полишив.
Сам же він все далі мчить,
І не хоче відпочить ( a pen)
4) Новий дім в моїх руках
Його дверцята на замках.
Живуть тут зошити й ручки,
Лінійка, олівець, ручки ( a bag).
ІІ.ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ.
1.Повідомлення теми та мети уроку
Т: Тема нашого уроку називається «У школі. Команди вчителя». Сьогодні ми з вами навчимося виконувати деякі інструкції англійською мовою ,а також ознайомимося із двома літерами англійського алфавіту : Aa, Bb.
2.Аудіювання діалогу з опорою на малюнок (PB, Unit 2,Lesson 2, ex.1,p.16)
Учитель називає учням інструкції, учні повторюють за вчителем та виконують їх. Потім учні виконують це у парах.
3.Введення літер алфавіту Aa, B b.
* Вкажи і проспівай. (PB, Unit 2, Lesson 2, p.17, ex.2)
The A says [ ] The B says [b]
The A says [ ] The B says [b]
Every letter makes a sound Every letter makes a sound
The A says [ ]. The B says [b]
* Обведи і назви. Використовуючи картку, вчитель промовляє літеру A a. Учні повторюють за ним. Учитель демонструє написання літери на дошці. Учні вказівним пальцем обводять літери у підручнику. Далі вчитель малює літеру у повітрі.
*Робота в РЗ.
• Учитель представляє назву тварини ant , користуючись її зображенням. Учитель називає назву ,учні повторюють за ним.
• Учитель звертає увагу учнів на малюнки, та просить назви усі предмети, що починаються на літеру Aa.
• Учні обводять нові літери ,дописують рядок. Розмальовуючи малюнки, учні називають його, літеру та звук.
4.Фізкульпауза
5.Закріплення вивчених ЛО
Учитель вішає на дошку слова. Учитель просить учнів запам'ятати порядок розташування карток. Учні закривають очі. У цей час учитель міняє розташування карток. Учні відкривають очі, і називають як змінився порядок карток.

ІІІ.ЗАКІНЧЕННЯ УРОКУ.
1.Підсумок уроку
Учні співають пісню з новими звуками ,супроводжуючи її написання у повітрі.

 

 

Урок 7
Підтема: Першокласники на уроці англійської мови.

Мета: Ознайомити з новими ЛО.
Повторити й активізувати лексичний матеріал теми.
Ознайомити з літерами Cc, Dd.
Розвивати вміння сприймати тексту на слух.
Формувати навички правильної вимови звуків англійської мови.
Розвивати навички письма.
Виховувати культуру спілкування.
Обладнання: Підручник, РЗ, картки із літерами, тем.малюнки.


Хід уроку

І.Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
1.Привітання.
"Hello" song.
2.Уведення в іншомовну атмосферу.
Гра «Guess».
1)Мови світу добре знає,
Кожне слово, кожен знак.
Розмовляє і навчає,
Хоч сама і мовчазна (A book).
2) Нагострити його треба,
Якщо виникне потреба.
Допоможе молодець,
Його звати .... ( a pencil)
3) В білім полі синій слід
Вершник полишив.
Сам же він все далі мчить,
І не хоче відпочить ( a pen)
4) Новий дім в моїх руках
Його дверцята на замках.
Живуть тут зошити й ручки,
Лінійка, олівець, ручки ( a bag).
ІІ.Основна частина уроку.
1.Повідомлення теми та мети уроку.
Т: На цьому уроці ми вивчимо кілька нових виразів класного вжитку, а також вивчимо дві наступні літери алфавіту.
Let's start our lesson. Почнемо наш уроку.
2.Повторення вивчених літер алфавіту.
Учитель показує картки із буквами та тем.малюнки ,учні називають їх англійською мовою.
3.Вивчення нових літер абетки Cc, Dd.
1)Впр.1 с.18
Т: Подивіться на сторінку 18. Ми бачимо дві літери англійського алфавіту.
Тож на першому малюнку ми бачимо літеру Cc та кота – CATа на другому малюнку – Dd, та собаку -DOG
Отже Ant починається з літери A , Bear – з B , Cat-з C, та Dog - з D.
2)Впр.2 с.18
Гра «Air Writing».
Учитель демонструє на дошці написання літер Cc таDd. Учні в повітрі ніби пишуть їх. Потім учитель прописує по рядку нових літер у РЗ.
3)Настільна гра «Перегони».
4) Робота у РЗ
Учні самостійно у РЗ прописують нові літери, а також знаходять їх у рядках літер.
4.Фізкультпауза.
5.Аудіювання.
1)Впр.3 с.19
Т: Подивіться на ст..19 .Кого ви бачите? Що робить хлопчик? Listen and point.
Учні слухають та вказують на відповідні малюнки.
2)Впр.4 с.19.
Учні повторюють слова пісні за вчителем ,а також виконують рухи.
ІІІ.Заключна частина уроку.
Підведення підсумків уроку.
Т: Які нові літери ми сьогодні вивчили? Які слова розпочинають з цих літер?

 

 

Урок 8
Підтема: На уроці.

Мета: Ознайомити учнів із новими ЛО.
Повторити й активізувати лексичний матеріал теми.
Повторити вивчені літери абетки та ознайомити із новими літерами Ee, Ff.
Розвивати вміння сприймати текст на слух.
Формувати навички правильно вимови звуків англійської мови.
Формувати навички письма.
Виховувати бажання вивчати англійську мову.
Обладнання: Підручник ,РЗ, картки із літерами, тем.малюнки ,розд.матеріал


Хід уроку

І.Початок уроку
1.Привітання.
"Hello song"
2.Уведення в іншомовну атмосферу.
Гра з м'ячем.
Учитель по черзі кидає м'яч учням і називає відомі їм англійські слова. Учні повині спіймати мяч та перекласти слово на українську мову.
T: Book.
P1: Книга.
T: Pen .
P2: ручка .
ІІ.Основна частина уроку.
1.Повідомлення теми та мети уроку.
Т: Сьогодні на уроці ми пригадаємо назви шкільних предметів й вивчимо кілька нових слів. А також ви вивчите нові літери англійського алфавіту – Ee, Ff.Let's start our lesson.Почнімо наш урок.
2.Повторення вивчених літер алфавіту та вивчених лексичний одиниць.
• Учитель показує учням картки із вивченими літерами та звуками, а учні їх називають англійською мовою.
• Робота із картками.
Учні виконують завдання на картках.
Т: Знайдіть та підкресліть вивчені літери алфавіту.
• Гра «Світлофор».
Учні отримують по дві картки –зеленого і червоного кольору. Учитель каже, що він називатиме вивчені ЛО із перекладом, а учні якщо вчитель сказав правильно повинні показати зелений колір світлофора, а якщо ні- то червоний.
3.Презентація й активізація нових ЛО.
1)Бесіда з учнями.
T: Look(Беру в руки книгу) What is it? It is a book. What is it?(Ручку). It is a pen. What is it?(Олівець). It is a pencil. What is it? (Пенал). It is a pencil box. Repeat after me: a pencil box. What is it?(Стілець). It is a chair. Repeat after me: a chair.
2)Впр.1 с.20.
Т: Подивіться на сторінку 20. Що ми бачимо на малюнку?
Учні відповідають використовуючи мовленнєву структуру It is a... .
3)Робота в парах.
Учні в парах ставлять один одному запитання за малюнками та відповідають на них.
4)Вивчення чанту.Впр.2 с.20
Учні повторюють слова чанту за вчителем ,а потім хором його розповідають.
5)Гра «Quick Wit».
Т: Подивіться на дошку. Look at the blackboard. Постарайтеся запам'ятати порядок карток.
Учитель вивіщує на дошці картки до теми «Шкільне приладдя» у певній послідовності. Потім учитель забирає одну із карток а учні повинні назвати англійською мовою якого предмета не вистачає.
4.Фізкультхвилинка.
Учитель вимовляє команди супроводжуючи їх рухами ,учні повторюють та виконують рухи.
Hands on the head,
Hands on the hips,
Hands on the table,
Hands like this!
Hands on the shoulders,
Hands up and down,
Hands behind the head
And sit down!.
5.Вивчення нових літер абетки Ee, Ff.
1)Впр.3 с.21
Т: Подивіться на с.21. Ми бачимо дві літери.Перша літера – Ee та слона - Elephant ,а також літеру - Ff – та лисицю Fox.
2)Впр.4 с.21
Гра «Air Writing».
Учитель демонструє на дошці написання літер. Учні нібито в повітрі пишуть їх.
3)РЗ, впр.1 с.14
4) Гра «Літери».
6.Письмо.
РЗ, впр. 2,3 с.15
Учні самостійно виконують завдання у зошитах.
ІІІ.Заключна частина уроку
Підсумок уроку
Т: Яке шкільне приладдя ви можете назвати англійською.? Які літери ми вже вивчили? Що вам сьогодні найбільше сподобалося на уроці?

 

Урок 9
Підтема: Шкільне приладдя.

Мета: Повторити вивчені ЛО до теми «Шкільне приладдя» та активізувати його у вживанні.
Повторити вивчені літери алфавіту.
Розвивати комунікативні здібності учнів.
Формувати навички правильної вимови звуків англійської мови.
Виховувати любов до вивчення англійської мови.
Обладнання: Підручник, РЗ, словник, картки із літерами, картки для с.р, тем.малюнки.


Хід уроку

І.ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШМОВНОГО МОВЛЕННЯ.
1.Привітання.
2. Уведення в іншомовну атмосферу.
T: Repeat after me.
An elephant lives
An the zoo, in the zoo.
A fox lives there , too
In the zoo.
A bear lives
In the zoo, in the zoo.
But a dog does not live there-
It does not live in the zoo.
ІІ.ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ.
1.Повідомлення теми та мети уроку.
Т: Сьогодні на уроці ми повторимо слова теми «Шкільне приладдя» ти ті літери ,які ми з вами уже вивчили.
2.Повторення ЛО теми.
1)Гра «Світлофор».
2) Впр.1 с.22
Т: Подивіться на с.22. Яких тварин ви там бачите? З яких літер починаються їх назви?
3) Повторення віршика впр2 с.20.
4) Впр2 с.22. Робота в парах.
3.Повторення вивчених літер алфавіту.
1) Гра «Air writing».
2) Впр.3 с.22.
3)Робота із картками.

4.Фізкультхвилинка.
T: Let's make a relax. Stand up. Go to me. Do and repeat after me.

Two- права рука на правому бедрі.
Three- ліва рука на поясі.
Four- права рука на поясі.
Five- ліва рука на плечі.
Six- права рука на плечі.
Seven- Ліва рука вгору.
Eight- права рука вгору.
Nine- ліва рука вниз.
Ten - права рука вниз.
5.Аудіювання.
T: Listen and tick the correct item. Прослухайте та позначте відповідні малюнки.(Дод.1).
One-один. It is a cat.
Two-два. It is an elephant.
Three-три. It is a fox.
Four –чотири.It is a pencil box.
Five-пять.It is a bag.
Six-шість. It is a book.
6.Письмо.
1)РЗ, впр.1 с.16
Учні знаходять маленькі літери до великих та називають їх.
2)РЗ, впр.2 с.16
Учні обводять літеру, яка представлена у блакитному квадратику.
3)РЗ, впр.3.
Учні знаходять тваринку та літеру на яку вона починається.

ІІІ.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ.
Підведення підсумків уроку
Т: Які ігри та завдання уроку вам сподобалися найбільше?

Дод.1.

Дод.2.
A a
B b
C c
D d
E e
F f

 

 

Урок 10
Підтема: Повторення теми «Шкільне життя»

Мета: Повторити й активізувати ЛО теми.
Повторити вивчені літери алфавіту.
Продовжувати формувати вміння сприймання тексту на слух.
Формувати навички правильної вимови звуків англійської мови.
Розвивати навички письма.
Виховувати любов учнів до школи.
Обладнання: Підручник ,РЗ, картки із літерами алфавіту, тем.малюнки.


Хід уроку

І.ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ.
1.Привітання.
T: Hello, children! How are you?
Ps:.............
2.Уведення в іншомовну атмосферу.
T: Repeat after me.
I have a pen, I can read,
I have a book, I can draw.
I have a pencil too. And what about you?
ІІ.ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ.
1.Повідомлення теми та мети уроку.
Т: Ми сьогодні з вами повторимо все, що ми з вами вивчили протягом теми «Шкільне життя», повторимо вивчені літери алфавіту ,а також будемо грати в різні ігри.Let's start our lesson.
2.Повторення й активізація ЛО теми.
1) Гра «Who the faster?».
Учитель роздає учням малюнки із зображеннями вивчених лексичних одиниць до теми. Потім називає слово англійською, а учні мають підняти картку із поданим малюнком.
2) Робота за підручником.
Т: Подивіться на с.24-25 . Кого ви тут бачите? Це дівчинка та її іграшки- a bear та a

robot.Що вони говорять? Listen and repeat.
Sit down. Stand up. Take the ball. Turn around.Oh, no! Stop! Please.
2)Інсценування діалогу.
Учні інсценують в парах діалог впр.1.
3.Розучення пісні ,впр. 3 с.25
Учні слухають пісню ,а потім за вчителем співають.
Tee-lee-lee Up and down,
Here I am Round and round...
Tee-lee-lee Come with me
Robot Sam. To Toy-Toy –Land!
4.Фізкультпауза.
5.Повторення вивчених літер алфавіту.
1)Учитель показує учням вивчені літери ,а учні називають дану літеру та слово, яке починається на цю літеру.
2)Гра «Світлофор».
6.Письмо.
Учні виконують впр.1-2 у РЗ.
ІІІ.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ.
Підведення підсумків уроку
Т: Яку тему ми сьогодні з вами повторили? Назвіть слова, які ви уже вивчили. Назвіть літери, які ви уже знаєте.
Goiodbye!!!

 

Урок 11
Підтема:Члени сімї.

Мета: - Ввести нові ЛО з теми «My family», вчити пізнавати їх та застосовувати у мовленні.
- Формувати в учнів вміння самостійно працювати над завданнями.
- Розвивати навички письма.
- Розвивати вміння сприймати текст на слух.
- Розвивати уяву, образне мислення, мотивацію ознайомлення з комунікативною перспективою мовлення;
- Виховувати повагу до членів родини.
Обладнання: Підручники, РЗ, картки із зображеннями членів родини.


ХІД УРОКУ

І.Початок уроку
1.Привітання.
2.Мовленнєва розминка
I have a mother,
I have a father,
I have a brother tall,
I have a sister,
I have a baby,
Oh, how I love them all.
ІІ.Основна частина уроку
1.Повідомлення теми та мети уроку.
2.Ознайомлення учнів із новими ЛО
Учитель просить учнів розглянути малюнки і припустити, про кого вони будуть говорити на уроці.
• Хорова робота. Вчитель показує картки з теми і називає їх. Учні хором відтворюють почуте.
• Показуючи ті самі картки, вчитель ускладнює завдання вводячи дані слова у речення : This is my mum!

3.Застосування вивченої лексики з опорою на малюнки.
Учитель прикріплює на дошці малюнки із зображеннями. Учні хором повторюють їх назви. Далі у підручнику вчитель називає члена родини,Ю учні показують на його зображення. Далі вправу учні виконують у парах.
4.Фізкультпауза.
Hands up,
Hands down.
Turn around
And sit down.
5.Робота у РЗ.
* Учні виконують завдання у РЗ
* Гра «Guessing game».
Учитель просить учнів намалювати когось із членів своєї родини. Учень представляє свій малюнок. Учні класу відгадують хто намальований, задаючи запитання : Is it a father?Учень, який представляє малюнок, дає відповідь.

ІІІ.Заключна частина уроку
Підсумок уроку

 

Урок 12
Підтема: Я, і моя сім я.

Мета: - Ввести нові літери алфавіту Gg, Hh.
- Навчати учнів представляти членів своєї родини
- Формувати первинне уявлення про звукову систему англійської мови.
- Розвивати фонематичний слух , здатність до імітації.
- Виховувати почуття поваги до членів своєї сім ї .
Обладнання: Підручник, РЗ, алфавіт, тем.малюнки.
Хід уроку
І.Початок уроку.
1.Привітання
2.Мовленнєва розминка
I like the way you look
I like the way you cook:
Now what I really want to say is:
"Happy Mother's Day"
ІІ.Основна частина уроку.
1.Повідомлення теми та мети уроку
2.Представлення нових літер алфавіту та повторення раніше вивчених
3.Робота в РЗ.
4.Фізкультпауза.
Hands up,
Hands down.
Turn around
And sit down.

5.Повторення ЛО теми «Родина.» Застосування мовних конструкцій – представлення членів родини.
*Учні малюють свою родину, далі представляють її однокласникам.
*Гра «Point to the...»
6.Повторення рахунку від 1 до 10.
Гра «What number is this?»

ІІІ.Заключна частина уроку
Підсумок уроку

 

Урок 13
Підтема:Сім'я.

Мета: - Вчити учнів представляти членів своєї родини.
- Ввести нові літери алфавіту Ii, Jj та повторити уже вивчені літери.
- Формувати первинне уявлення про звукову систему англійської мови.
- Розвивати фонематичний слух учнів, здатність до імітації.
- Розвивати навички письма.
- Виховувати почуття поваги до членів своєї родини.
Обладнання: Підручник, РЗ, картки із буквами, розд. матеріал катки до теми родина.


Хід уроку

І.Початок уроку
1.Привітання
2.Мовленнєва розминка.
I have a mother
I have a father.
I have a sister,
I have a brother.
ІІ.Основна частина уроку.
1.Повідомлення теми та мети уроку.
T: Сьогодні на уроці ми з вами вивчимо нові слова до теми «Родина», новий віршик та дві нові літери алфавіту.
2. Повторення раніше вивчених ЛО до теми та практика їх вживання.
* Учитель показує учням малюнки із зображенням різних членів сімї, а учні їх по черзі називають.
* Гра «Who is it?»
* Учитель показує, наприклад, «маму», :
Mother – любить готувати,
Father – сильний.
.....................
3.Представлення нових літер алфавіту та повторення уже вивчених.
*Учитель показує картки із літерами, а учні їх називають.
* Гра « Write me, please»
*Впр.1 с.30.
*Впр.2 с.30. Гра «Air writing".
*Впр.3 с.31.
Учні поєднують зображення тварин із літерами
4.Фізкультпауза.
5.Активізаці ЛО.
1)Гра з м'ячем.
2)Гра «Family picture".
3)Робота у РЗ.
Учні самостійно прописують нові літери .
6.Вивчення пісні, с.31

ІІІ.Заключна частина уроку
Підсумок уроку.
Т: Які слова пов'язані з родиною ви запам'ятали? Які нові літери ми з вами вивчили?

 

Урок 14
Підтема: Святкування Різдва у моїй сімї.

Мета: Ознайомити із новими ЛО.
Повторити й активізувати лексику теми.
Ознайомити із новими літерами Kk, Ll та повторити вивчені літери.
Розвивати вміння сприймати текст на слух.
Формувати навички правильної вимови звуків англійської мови.
Розвивати творчі здібності учнів.
Виховувати інтерес до традиції англійців.
Обладнання: Підручник, РЗ, тем. малюнки, картки із літерами ,розд.матеріал


Хід уроку

І.Початок уроку.
1.Привітання.
2.Уведення в іншомовну атмосферу.
Вивчення вірша «Family alphabet».
A and B and C and D
I so love my family.
D and E, D and E
My dear, dear family.
G and H and I and J
I love them every day.
D and E , D and E
My dear, dear family.
ІІ.Основна частина уроку.
1.Повідомлення теми та мети уроку.
Т: Сьогодні на уроці ми поговоримо про чудове свято – Різдво, а також вивчимо нові літери та нові слова. Почнемо наш урок.Let's start our lesson.
2.Повторення вивчених літер англійської абетки.
Гра «What letter is next?».
3.Вивчення нових літер.
1)Впр.1 с.32
Т: Подивіться на с.32. Ми бачимо дві літери .Listen and repeat. Ми бачимо тут літеру Kk та KANGAROO – кенгуру, а також літеру - Ll – та лева - LION.
2)Впр.2 с.32
Гра «Air Writing».
Т: Зараз я продемонструю вам на дошці написання нових літер.А ви спробуйте написати їх « в повітрі».
3)РЗ, впр.1 с.26
4)Впр.2 с.27.
4.Розвиток умінь мовлення.
1)РЗ, впр.3
Учні в парах ставлять один одному запитання та відповідають на них.
2)Гра «Find the Pair!».
5.Фізкультхвилинка.
Hands up! Hands down!
Hands on hips! Sit down!
Stand up! Stand still!
Hands to the side!
Bend left! Bend right!
One , two, three...Hop!
One, two,three.. .Stop!
Stand still!
6.Презентація й активізація нових ЛО.
1)Бесіда з учнями.
Т: Do you like Christmas? Ви любите Різдво? When is Christmas in Ukraine? Коли святкується Різдво в Україні? And in England? А в Англії? What do we have at our houses at Christmas? Що ми ставимо в будинках на Різдво? A Christmas Tree! Різдвяну ялинку.Repeat please: Christmas Tree.
2)Впр.3 с.33
Т: Подивіться на с.33.Що ви бачите на малюнку.? Покажіть на ялинку.Now listen.А зараз послухайте про що говорять діти.
3)Впр.4с.33
ІІІ.Заключна частина уроку.
Підведення підсумків уроку
Т:Які нові слова та літери ми сьогодні вивчили?
Які завдання вам сподобалися найбільше?

 

Урок 15
Підтема: Повторення теми «Моя сімя».

Мета: Повторити й активізувати ЛО теми.
Повторити вивчені літери.
Формувати навички правильної вимови звуків англійської мови.
Розвивати навички письма.
Розвивати творчі здібності учнів.
Виховувати поважне ставлення до членів своєї родини.
Обладнання: Підручник, РЗ, картки із літерами, тем.малюнки, розд.матеріал.


Хід уроку

І.Початок уроку.
1.Привітання.
2.Уведення в іншомовну атмосферу.
Вивчення пісні.

Christmas Tree
Christmas Tree,
Christmas Tree,
How lovely are your branches.
Christmas Tree,
Christmas Tree,
How lovely are your branches.

ІІ.Основна частина уроку.
1.Повідомлення теми та мети уроку.
Т: На сьогоднішньому році ми пригадаємо усі слова, що ми вивчили протягом цієї теми, а також літери від Aдо L.
2.Повторення ЛО теми.
1)Впр.2 ,3 с.35.
Учні по черзі розповідають про свою родину.
2)Гра «What is this?».
3.Повторення вивчених літер англійської абетки.
1)Впр.1 с.34
Т: Подивіться на с.34. Що ми бачимо? Літери. Назвіть їх.
Учні ланцюжком називають літери.
T:Now listen and point. Слухайте і вказуйте на літери, які ви почуєте.
2)Грa «Alphabet".
Робота і парах.
4.Фізкультхвилинка.
Hands up,
Hands down.
Turn around
And sit down.
5.Письмо.
Учні виконують вправи у РЗ.
6.Вивчення пісні вп.3 с.37.
Учні слухають та повторюють слова пісні за вчителем.
ІІІ.Заключна частина уроку.
Підсумок уроку.
Т: Що вам сьогодні сподобалося найбільше на уроці?