Ремонт ноутбука своими руками. Быстрый и гарантийный ремонт ноутбуков. Срочный ремонт ноутбуков. Ремонт компьютеров на дому. Быстрый ремонт компьютеров своими руками. Настройка и ремонт компьютеров. Java уроки для начинающих. Лучшие java уроки. Учим язык Java с нуля. Обзор смартфонов samsung. Качественный обзор смартфонов samsung galaxy. Обзор смартфона samsung galaxy s4. Фото картинки приколы. Самые новые картинки приколы. Лучшие приколы картинки. Скачать аддоны для wow. Самые новые аддоны для wow скачать. Скачать аддоны для wow быстро и без реги. Видео уроки python. Лучшие python уроки. Учим язык python с нуля. Скачать шаблоны для Joomla. Самые новые joomla шаблоны. Бесплатные шаблоны для Joomla.

Визначні дати

Лічильники

Яндекс.Метрика

Статті

Семінар вчителів початкової школи

     Нова українська школа – це ключова реформа Міністерства освіти і науки. Головна мета – створити школу, в якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й уміння застосовувати їх у повсякденному житті.

   НУШ – це школа, до якої приємно ходити учням. Тут прислухаються до їхньої думки, вчать критично мислити, не боятись висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами. Водночас батькам теж подобається відвідувати цю школу, адже тут панують співпраця та взаєморозуміння.

   Для сприяння самореалізації кожного учня треба розуміти, що кожен учень – це унікальна й неповторна індивідуальність. Тому пріоритет вільного розвитку особи є базовим принципом побудови освітнього середовища школи, головна мета якої – зрозуміти кожну особистість та виявити до неї повагу.

   Співпраця учителя і учнів, партнерство на уроці, спільний процес пізнання і відкриттів, постійне створення ситуації успіху – ось складові самореалізації учня в освітньому середовищі.

   Саме над такою проблемою, як «Впровадження педагогіки партнерства як етичний концепт НУШ»,23 жовтня, проходив семінар учителів початкової школи у Великоолександрівському НВК, який   вразив своєю оригінальність, творчістю та інноваційністю.  

   Розпочався семінар привітанням учнів та візиткою НВК, яку провела директор Атаманюк Л.О.Практична частина мала на меті показати тісну співпрацю учителів, батьків та дітей.

Присутні педагоги, мали можливість відвідати уроки у 1 та 2 класі.

   Спочатку був проведений урок математики у 1 класі по темі «Вивчення першого десятка», який провела їхній класовод Іжицька Т.В. Урок мав на меті, перевірити рівень засвоєння першокласниками чисел першого десятка. У ході уроку вихованці представляли свої спільні із їхніми батьками проекти - виготовлення певної цифри. Учні виконували цікаві завдання, відгадували загадки, грали в ігри тощо.

  Наступним був урок-проект ,який провела класовод 2 класу Огниста А.О. з позакласного читання на тему «У золото вбралася земля» .У процесі уроку учні мали можливість ознайомитися із осінніми народними святами, навчалися розуміти красу та велич рідної природи. Головною цікавинкою уроку стало представлення проектів батьками та учнями, а саме таких як створення книжечки «Вірші про осінь», створення календаря погоди,створення ширми «Пори року», комп’ютерної презентації тощо.

   Наступним етапом було проведення батьківських зборів із батьками майбутніх першокласників, класоводом 4 класу Сікорською М.С. , який проходив у формі тренінгу. Метою зборів, було ознайомлення майбутніх батьків першокласників із реформами НУШ, через систему ігрових та тренінгових вправ; демонстрування методики проведення уроків ; створення позитивної взаємодії батьків та учителя.

   В ході зборів Марина Степанівна використала низку цікавих вправ, в саме «Ранкове коло», «Прокидайся уяво», «Ми-батьки» тощо.

    Закінчився захід шкалою оцінювання батьків майбутньої зустрічі із НУШ, вироблення пропозицій та перевірка попередніх очікувань від тренінгу.

    Завершальним етапом було проведення майстер класу «Педагогіка партнерства – ключовий компонент Нової української школи», класоводом 3 класу Садлій Л.О., яка є головою районного методичного об’єднання учителів початкової школи. Людмила Олександрівна розповіла конкретніше про особливості та переваги педагогіки партнерства.